Sunday, January 29, 2012

Bird feeder? / Mangeoir d'oiseau?

My backyard bird feeder attracts cardinals, chickadees, sparrows, juncos, nut hatches, woodpeckers, blue jays and ... four squirrels - one brown and three black. I don't want to begrudge them a livelihood but the feeder wasn't meant for them! Nothing I can do, I guess.
Noodler fountain pen, Noodler Lexington gray ink, Fabriano Venezia sketchbook, watercolour (23 x 30 cm) 9 x 12 inches.

Ma mangeoire à oiseaux dans mon cour attire les cardinaux, les mésanges, les moineaux, les juncos, les sittelles, les picbois, les geais bleus et ... quatre écureuils - une brune et trois noires. Je ne veux pas m'en vouloir, mais la mangeoire n'a pas été conçu pour eux! Malheureusement, je ne peux rien faire.
Plume fountaine de Noodler, encre Noodler Lexington gray, Fabriano Venezia livre de croquis, aquarelle (23 x 30 cm) 9 x 12 pouces

No comments: